CO PŘINÁŠÍ MODERNÍ REALITNÍ KANCELÁŘ MAKLÉŘŮM?

Moderní model spolupráce realitní kanceláře a realitního makléře.

Michal Souček realitní makléř QARA

Michal Souček

zakladatel QARA

Co v QARA získáte?

Administrativní servis

  • Moderní kanceláře
  • Zasedací místnosti
  • Advokátní servis
  • Komunikace s dodavateli
  • Back Office

Marketingová podpora

  • Marketingový tým
  • Propagace makléřů
  • Web + sociální sítě
  • Dynamický remarketing
  • Osobní webový profil

Technologie

  • iSmlouva
  • Google G-SUITE Profi
  • Cenové mapy
  • Prověření nájemníků
  • Monitoring soukr. inzerce

Inženýři ve stáji Formule 1 jsou pro závodníka stejně důležití jako volant v jeho monopostu. Pokud to či ono pilot F1 nemá, nevyjede ani z depa na závodní dráhu. Stejně jako skvěle vycvičený profesionální tým na operačním sále poskytuje operatérům maximální support, přináší moderní realitní kancelář (moderním) realitním makléřům podporu a zázemí. V čem?

Realitka není šéf!

Pravidelná porada jednou až dvakrát týdně, dohled šéfa, placený vzdělávací systém, pravidla, která by mě limitovala, brzdila a svazovala, drahé náklady, odvod z provize ve výši desítek procent a další komplikace, které jsem si úplně neuměl představit.

Tak tohle byly podmínky realitních kanceláří, u kterých jsem se před pár lety ucházel o místo realitního makléře jako člověk, který měl svoji klientelu, zavedenou realitní praxi a několik let zkušeností.

Spousta otázek

No jo, říkal jsem si, jsou to zavedené realitní značky, které mají jméno a zvuk u nás a některé i ve světě. 

Ale dostanu od realitní kanceláře tolik nových obchodů? Přivede mi značka realitní kanceláře nové klienty? Nejsou moji klienti všichni na doporučení z mojí sféry vlivu? Od mých klientů, kamarádů a známých? Za co tedy platím desítky tisíc korun měsíčně ze svých odměn a uzavřených obchodů? 

Bez debaty absolutně platí, že realitní makléř jako já potřebuje od realitní kanceláře úplně jiný servis než začátečník nebo realitní makléř zaměstnaneckého typu, který potřebuje kopat do zadku a držet ucho u telefonu, aby navolal co nejvíc schůzek z monitoringu. Takový makléř stojí realitní kancelář čas, a čas jsou peníze.

Chápu, že když do mě realitní kancelář investuje čas a peníze, podělím se s ní o svoji provizi, jinak by nemohla fungovat. Pokud jsem začátečník. Ale já jsem nebyl začátečník a od realitní kanceláře jsem potřeboval úplně jiný servis. 

Jedna myšlenka

Měl jsem vždy vlastní hlavu, vlastní klienty, nechtěl jsem zakládat realitní kancelář a zatím ani tvořit tým. Chtěl jsem se soustřeďovat na realitní byznys, který mě bavil a fungoval. 

Nechtěl jsem se starat o komunikaci s dodavateli, inzertními servery, řešit vlastní kancelář, smlouvy, a potřeboval jsem mít k ruce kompletní profesionální marketingový tým, se kterým budu pravidelně úzce spolupracovat na svých realitních zakázkách a na mém osobním marketingu, aby moje podnikání rostlo a bylo konkurenceschopné.

Od realitní kanceláře, kterou jsem hledal, jsem očekával hlavně vzdělávací, legislativní i administrativní podporu a marketingové dodavatele, kteří budou vědět, co dělají. To všechno za přímo úměrné náklady, tedy maximálně jednotky tisíc korun měsíčně. 

Jenže jsem narazil na palčivý problém. Žádná taková realitní kancelář na realitním trhu neexistovala.

Jediná možnost

Mám takový blbý zvyk. Když něco neexistuje a potřebuju to, tak to vymyslím a vytvořím. A tak vznikla QARA. 

Hlavním cílem bylo vytvořit moderní a funkční model spolupráce makléře s realitní kanceláří a na pravidelné bázi dodávat kompletní realitní servis při udržení nízkých nákladů pro zkušené realitní makléře.

A to se, myslím, povedlo.