Dokonalé zázemí od 4.997 Kč měsíčně

KONCEPT MANUÁL QARA

Možná také sledujete, jak velkými změnami současný realitní trh prochází. Kromě zákonných norem a cen nemovitostí se velmi rychle mění chování a očekávání prodávajících i kupujících. V našem "koncept manuálu" vám představím naše základní filozofie, kterými se řídíme dnes, a kterými se budeme řídit i do budoucna, protože chceme zůstat ve hře.

Michal Souček realitní makléř QARA

Trh se mění, to není žádná novinka. A mění se zatraceně rychle. To, co naši zákazníci věděli o prodeji nemovitostí před deseti lety je jen zlomek toho, co znají dnes. A to je dobře, protože my chceme mít informované zákazníky.  

Problém je, že za těch deset let, se naši zákazníci posunuli díky moderním technologiím, aplikacím a vůbec možnostem internetu a zvyšující se obecné gramotnosti na mnohem vyšší úroveň i v rámci samotného aktu prodeje nemovitostí.

Dohnali tak spoustu realitních makléřů. Připravit nemovitost na prodej, pořídit kvalitní fotografie, nakreslit půdorys, popsat výhody nemovitosti, vložit nabídku na inzertní server, to vše zvládne zákazník dnes sám na velmi podobné úrovni, jako většina realitních makléřů.🤔 

Makléř bude vždy nepostradatelný

Je jisté, že zákazníkům nikdy robot ani aplikace, ani Bezrealitka nebo Bazoš neprodá všechny nemovitosti tak dobře, jako schopný realitní makléř.  

Tyto “samoprodejné” nástroje jsou ale marketingově postaveny velmi schopně právě na informacích, informačních technologiích a zdánlivých reálných možnostech, kdy se prodávající domnívá, že je prodej jeho nemovitosti velmi jednoduchý, a že se o to může jednoduše pokusit sám a ušetřit na provizi.

Už mu nikdo neřekne, co chtějí kupující v dané lokalitě vidět, co chtějí slyšet, kolik jsou ochotni v danou chvíli zaplatit, jak nemovitost připravit a odprezentovat tak, aby oproti ostatním nemovitostem na trhu měla spoustu konkurenčních výhod, aby za svou nemovitost získali i co nejvíc peněz. 

My jako makléři bychom neměli zapomínat, že kvalitní a opravdový prodej nemovitosti je o poskládání mozaiky do celkového obrazu, rozumějte výsledku. Každá i sebemenší činnost je součástí soukolí, které musí pracovat jako švýcarské hodinky.

Musíme být schopni přinést takový servis, ze kterého se zákazník posadí na zadek a bude o něm vyprávět všude, kam přijde. Nepotřebujeme a neměli bychom bojovat tím, že budeme nadávat na Bezrealitku, začít totiž musíme sami u sebe.   

Naši zákazníci jsou totiž chytří.   

Rohlíkem už je dávno neopijeme. My jim musíme ukázat a přinést autentické přínosy a benefity našich služeb.

Potřebujeme jim vysvětlit, že koupit si službu znamená nejen ušetřit čas, ale mnohdy i nepřijít o peníze, potažmo vydělat peněz víc a neriskovat průšvihy, kterým zkušený makléř zamezí, protože v každé fázi obchodu ví, co právě nastane a může se na to dopředu připravit.  

To prodávající neví, protože nemá tu zkušenost. Neprodal desítky nebo stovky nemovitostí. Navíc si zákazník neuvědomuje, že právě díky internetu, technologiím a veřejným platformám, mají dnes kupující nejvíc informací v celé historii.

A to je jejich velká výhoda. Navíc si neuvědomuje, že dobrý makléř je vždycky levnější varianta, než hloupá a zbytečná chyba.

Proto třeba my děláme to, co máme vyzkoušené, a co na zákazníky v dobrém slova smyslu funguje nejvíc. A zároveň to není klišé, kterého je všude spousta. Vystihuje to jedno staré dobré a velmi pravdivé pořekadlo. 

Ukázaná platí!

Vzhledem k tomu, že má dnes zákazník v ruce všechny nástroje, které používá i většina realitních makléřů, má trochu zdánlivě navrch.

Zapoměli jsme argumentovat, zapoměli jsme ukazovat, jak pracujeme a zapomněli jsme vysvětlovat, proč pracujeme tak, jak pracujeme. Obecně se dá říct, že jsme zapoměli na zákazníka, jako takového. A on nás dohnal. 

A my jsme koncept, a QARU jako takovou, postavili na principech, které zajišťují, že budeme mít před našimi zákazníky vždy dostatečný náskok.

Důležité jsou pro nás tři základní principy a jeden další nakonec, který nad nimi ční a všechno to umožnuje. Šlapeme do nich úplně naplno, protože víme, že fungují.

  • Vzdělání
  • Marketing
  • Technologie

Vzdělání 📙

Chceme mít náskok před ostatními, proto se hodně věnujeme vzdělání a tématům, které obecně nazývám “Podnikatelské techniky makléře”. Zpracoval jsem je i v rámci stejnojmenného semináře, který jsem napsal, a který jsem prezentoval pro spřátelenou platformu Makléři makléřům. A pak marketing jako takový.

Podnikatelské techniky jsou pro nás důležité proto, abychom se nezastavili, abychom rostli, abychom pracovali lépe a lépe, efektivněji, levněji a třeba i za víc peněz. Marketing to pak skvěle doplňuje, protože jeho pomocí o nás naši zákazníci vědí. Možná stejně jako vy.🙂  

Zjednodušeně, učíme se, jak naše nabité know how dostat autentickou a přirozenou cestou do povědomí našich zákazníků tak, aby jej přijali za své. Učíme se, jak a kde zákazníkům ukazovat, jak skvěle pracujeme.

Nic víc v tom není, ale nenechte se mýlit, většina makléřů na trhu nic podobného zatím nedělá, a to může být i vaše výhoda.

Pro naše makléře jsme zpracovali již několik témat v rámci naší QARA Academy. Makléři QARA naší akademii neplatí, ale vy si jednotlivé díly můžete případně za pár stovek zakoupit, přihlášením na této stránce.

Pro makléře vytváříme i další obsah. Podívejte se na náš blog, odebírejte naše videa na QARA TV nebo se podívejte, jak vypadá náš pravidelný měsíčník Hokaido a přihlaste k jeho odběru, ať víte, co se u nás děje.

Marketing 🛠

Každý podnikatel potřebuje pro svoje podnikání ověřené dodavatele. Jako se pekař neobejde bez dodavatele té nejlepší mouky, tak se zpěvák neobejde bez skvělého zvukaře.

Poslední dobou se mnohem víc propojuje podnikání s uměním, aniž by to bylo na první pohled zřejmé. Úspěšní umělci se musí stát i skvělými podnikateli, aby uspěli v konkurenci, která na trhu panuje.

A nejúspěšnější podnikatelé zase ze své služby nebo svého produktu vytvářejí umělecká díla, aby zaujali zákazníky přesycené průměrem. 

A proto točíme videa, která lépe prodávají a přinášejí nové zákazníky, spolupracijeme s top fotografy, umíme vytvořit funkční webové stránky, profesionálně připravit nemovitost na prodej pomocí Home Staging dodavatelů, a využíváme i spoustu dalších profesí, které posouvají naše podnikání na lepší, profesionální úroveň a blíž k zákazníkům. 

Technologie 🖥

Před nějakým časem jsme spojili síly s největší technologickou společností na světě. Všichni ji znáte, je to GOOGLE.

Každý náš makléř může využít pomocí Google řešení neuvěřitelně širokou škálu nástrojů, aplikací a platforem, které jsou spolu fantasticky synchronní díky prvkům těch nejmodernějších technologií a umělé inteligence.

Získává navíc k dispozici i velmi bezpečnou a neomezenou kapacitu pro svoje data na cloudu, se kterým navíc komunikuje ze všech svých moderních zařízení, ať už je to chytrý telefon, tablet nebo počítač.  

Spolupráci s Googlem vnímáme jako jednu z nejlepších věcí, kterou jsme v poslední době pro naše makléře zajistili. Komunikujeme díky tomuto řešení nejen snadněji, rychleji, bezpečněji a prostě lépe sami se sebou, mezi sebou, ale i s našimi zákazníky.

Další novinkou je možnost digitálně i nadálku podepisovat spoustu typů smluv, formulářů i protokolů, aniž byste museli být s klientem na stejném místě. Všechny smlouvy jsou díky této technologii právoplatně uzavřené a platné.

A jako bonus - peníze 💰

To všechno nejde bez peněz, které musí každý podnikatel do svého podnikání a do svých zákazníků investovat. A proto jsme na trh přišli s konceptem, kdy makléřům zůstává celá odměna, tedy 100 % z jejich zasloužené provize.

S tímto konceptem jsme pravděpodobně nepřišli jako první, ale zaručeně jdeme nejvíc do hloubky, co se týče podpory i svobody pro naše kolegy makléře.

Máme svůj cíl a svoji filozofii a těch se držíme. Plánujeme a máme svoji vizi na hodně let dopředu. To je zásadní, protože dnes už je jisté, že se realitní trh bude měnit pořád rychleji a rychleji. A pokud chceme zůstat jako makléři ve hře, musíme se tomu umět přizpůsobit. 

Proto je pro nás zároveň důležité, aby makléři zůstalo v kapse z obchodu co nejvíc peněz. Ne prvoplánově proto, aby zbohatl rychleji. Ale proto, aby byl jeho byznys stabilnější, trvanlivější a dlouhodobější. Aby jej mohl více a lépe řídit.

Jen tak totiž může konkurovat makléřům s nižšími příjmy a nemusí se hnát za každým obchodem. Může si svoji práci a svoje zákazníky vybírat, tím je jeho práce mnohem kvalitnější a zákazníci spokojenější.

Navíc, podnikatel by neměl poslouchat šéfa, protože je sám svým šéfem, a na to se v realitách neuvěřitelně často zapomíná.

QARA vám šetří čas, který byste sami na volné noze strávili komunikací s realitními servery a exportními můstky, když se něco pokazí, placením desítek faktur za inzerci a topování, řešením spousty situací, které jsou běžné i pravidelné, a které za vás dělá QARA, abyste vy se mohli soustřeďovat na váš byznys nebo rodinu.

V realitní kanceláři za to platíte částí svojí odměny, která je neúměrně vysoká. U nás je to jen 4.997 Kč plus DPH měsíčně.   

Pokud se budete chtít stát součástí našeho týmu, ozvěte se nám, jinak se to nestane. Neoslovujeme makléře sami.

Chceme, aby se nám ozvali ti makléři, ti podnikatelé, kteří umí vzít osud do svých rukou. Mějte se moc fajn a ať se vám daří.